יאיר גולן: "זו ממשלת הצלה לאומית; אנחנו נצמדים לקווי היסוד"

אסתי פלד No Comments on יאיר גולן: "זו ממשלת הצלה לאומית; אנחנו נצמדים לקווי היסוד"

ח"כ יאיר גולן במהדורה המרכזית: "זו ממשלת הצלה לאומית. מה שיכול להחליף אותה זה קואליציה של מפלגה מסואבת שעומד בראשה אדם שבעיני הוא מושחת, שכרתה ברית עם הימין הקיצוני הגזעני, שיותר מזיק להוויה הישראלית ולמפעל הציוני מרע"מ"

יאיר גולן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יאיר גולן (מרצ) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על חוק יהודה ושומרון והסביר את מדוע הוא יתמוך בחוק. "הממשלה הוקמה על בסיס קווי יסוד שבהם סוכם כי לא נוגעים בסוגיות הרגישות ביותר ואחת מהן היא יו"ש. לא מדובר בחקיקה חדשה, אלא מצב שקיים משנת 67. זה חוק שמתחדש כל חמש שנים ורק בגלל הקונסטלציה הפוליטית הנוכחית פתאום הפך לנקודה שנויה במחלוקת. אנחנו מקיימים את חלקנו בהסכם שלא לגעת בנושאים שנויים במחלוקת".

לדברי גולן: "זו ממשלת הצלה לאומית. מה שיכול להחליף אותה זה קואליציה של מפלגה מסואבת שעומד בראשה אדם שבעיני הוא מושחת, שכרתה ברית עם הימין הקיצוני הגזעני, שיותר מזיק להוויה הישראלית ולמפעל הציוני מרע"מ".

הוא הוסיף: "העתיד של מדינת ישראל צריך להביא את הרוב מתון להוביל אותה ולא השוליים הקיצוניים, המשיחיים והמסוכנים. ההיסטוריה שלנו מלמדת כמה חשיבה משיחית מסוכנת לגורל האומה ובעיני בן גביר וחבורתו היא חבורה משיחית מסוכנת ומי שחבר אליה זו מפלגה שפעם הייתה ציונית לאומית והיום היא מפלגת ביבי".

ביחס לאיגרת של ראש הממשלה לציבור, אמר גולן: "חבל שהאיגרת פונה רק לציבור היהודי, העובדה שיש בקואליציה גם יהודים וגם ערבים היא מרשימה והיא העתיד שלנו. אי אפשר להתעלם מ-20 מאזרחי ישראל ולהתייחס אליהם כמחבלים בפוטנציה".



0 תגובות